Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Lucie Novotná
včera 17. ledna 2025 v 17:03
Čas čtení 0:37

Kdo nečeká, není Čech. Tak zní slogan parodické reklamy na Českou poštu, kterou se baví celá republika

Kategorie:
Česko
Uložit Uložené
Kdo nečeká, není Čech. Tak zní slogan parodické reklamy na Českou poštu, kterou se baví celá republika
Zdroj: Česká pošta/propagační materiál/volně k užití

Celé Česko se baví parodickou reklamou na Českou poštu, kterou vytvořil režisér Vladimír Špička. Během dvou dnů od uveřejnění na Instagramu má již přes pět milionů zhlédnutí a půl milionu likes.

„Víme, že to nejhezčí na balíku je čekání na něj“, zní hned na úvod videa, ve kterém hrají herci Klára Suchá, Nikola Orozovič a Eliáš Jeřábek. 

Autoři videa se podle svých slov snažili vytvořit upřímnou reklamu na Českou poštu. Ukázali v ní stereotypy jako nezastižení adresáta, i když adresát je celou dobu doma, či časté rušení poboček. S těmito i dalšími podobnými vyobrazenými situacemi se diváci očividně ztotožnili, jelikož video láme rekordy sledovanosti.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený V L A D I M I R | Režisér (@vladimir_spicka)

Podle komentářů je vidět, že lidé jsou z reklamy nadšení. Někteří navrhovali, aby příští díl byl o Českých drahách, tak uvidíme, jestli tým pod vedením režiséra Vladimíra Špičky toto přání splní.

Sama Česká pošta na video zareagovala a ukázala, že si ze sebe nebojí udělat srandu. Den po zveřejnění ho přesdílela na svůj facebookový účet se slovy: „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“ 

Domů
Sdílet
Diskuse