Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Lucie Novotná
17. ledna 2025 v 17:03
Čas čtení 0:37

Kdo nečeká, není Čech. Tak zní slogan parodické reklamy na Českou poštu, kterou se baví celá republika

Diskutovat
Uložit Uložené
Kdo nečeká, není Čech. Tak zní slogan parodické reklamy na Českou poštu, kterou se baví celá republika
Zdroj: Česká pošta/propagační materiál/volně k užití

Celé Česko se baví parodickou reklamou na Českou poštu, kterou vytvořil režisér Vladimír Špička. Během dvou dnů od uveřejnění na Instagramu má již přes pět milionů zhlédnutí a půl milionu likes.

„Víme, že to nejhezčí na balíku je čekání na něj“, zní hned na úvod videa, ve kterém hrají herci Klára Suchá, Nikola Orozovič a Eliáš Jeřábek. 

Autoři videa se podle svých slov snažili vytvořit upřímnou reklamu na Českou poštu. Ukázali v ní stereotypy jako nezastižení adresáta, i když adresát je celou dobu doma, či časté rušení poboček. S těmito i dalšími podobnými vyobrazenými situacemi se diváci očividně ztotožnili, jelikož video láme rekordy sledovanosti.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený V L A D I M I R | Režisér (@vladimir_spicka)

Podle komentářů je vidět, že lidé jsou z reklamy nadšení. Někteří navrhovali, aby příští díl byl o Českých drahách, tak uvidíme, jestli tým pod vedením režiséra Vladimíra Špičky toto přání splní.

Sama Česká pošta na video zareagovala a ukázala, že si ze sebe nebojí udělat srandu. Den po zveřejnění ho přesdílela na svůj facebookový účet se slovy: „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“ 

Domů
Sdílet
Diskuse