Celé Česko se baví parodickou reklamou na Českou poštu, kterou vytvořil režisér Vladimír Špička. Během dvou dnů od uveřejnění na Instagramu má již přes pět milionů zhlédnutí a půl milionu likes.
„Víme, že to nejhezčí na balíku je čekání na něj“, zní hned na úvod videa, ve kterém hrají herci Klára Suchá, Nikola Orozovič a Eliáš Jeřábek.
Autoři videa se podle svých slov snažili vytvořit upřímnou reklamu na Českou poštu. Ukázali v ní stereotypy jako nezastižení adresáta, i když adresát je celou dobu doma, či časté rušení poboček. S těmito i dalšími podobnými vyobrazenými situacemi se diváci očividně ztotožnili, jelikož video láme rekordy sledovanosti.
Podle komentářů je vidět, že lidé jsou z reklamy nadšení. Někteří navrhovali, aby příští díl byl o Českých drahách, tak uvidíme, jestli tým pod vedením režiséra Vladimíra Špičky toto přání splní.
Sama Česká pošta na video zareagovala a ukázala, že si ze sebe nebojí udělat srandu. Den po zveřejnění ho přesdílela na svůj facebookový účet se slovy: „Chtěli jsme video zveřejnit už včera, ale přece si nezkazíme pověst.“