Nový maloobchod Bonveno slibuje bleskový a pohodlný nákup.
„Každému z nás někdy zbývá příliš málo času na to, aby si pečlivě naplánoval větší nákup a v klidu obstaral všechny položky. Bonveno chce lidem výrazně zpříjemnit i nakupování ‚za rohem‘, při němž lidé potřebují rychle, ale kvalitně zahnat hlad nebo na poslední chvíli sehnat vše potřebné do domácnosti,“ říká Karel Bárek, generální manažer sítě Bonveno Česká republika.
Bonveno se má od večerek a jiných menších prodejen lišit hlavně v moderním designu, nadstandardním servisu a v nabídce sortimentu. V obchodech najdeš nejen čerstvé pečivo, ovoce a zeleninu, hotová jídla, lahůdky, nápoje či drogerii, ale i občerstvení jako hot dogy, čerstvé bagety či sendviče a čerstvou kávu. Nový obchod přináší společnost Makro Convenience, jejímiž společníky jsou Makro ČR a skupina METRO.
„Zákazníci po cestě do práce seženou kvalitní snídani, odpoledne a večer u nás jednoduše naplní své ledničky,“ doplňuje Bárek. Podobný koncept maloobchodů v sousedství roste i v zahraničí. V Praze už má Bonveno otevřené čtyři pobočky, a to v Praze 1, 2, 5 a 10.