Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vincenc Novák
6. února 2024 10:15
Čas čtení 0:46

Spolupráce s influencery, aplikace i e-shop. Český řetězec představil plán s novými večerkami

Kategorie:
Česko
Uložit Uložené
Spolupráce s influencery, aplikace i e-shop. Český řetězec představil plán s novými večerkami
Zdroj: Unsplash/Victoriano Izquierdo/volně k užití

Velkoobchodní řetězec Makro v Praze nedávno otevřel novou síť lokálních poboček Bonveno. Společnost nyní představila velkolepé plány, které mají potenciál změnit český maloobchodní trh.

Jak už Refresher informoval v lednu, řetězec Makro plánuje v letošním roce otevřít novou síť maloobchodních prodejen. Makro v současnosti v Česku provozuje celkem čtyři prodejny Bonveno, všechny v Praze. V následujících týdnech k nim přibydou ještě dvě nové pobočky v ulici Vinohradská a na Prokopově náměstí. Do konce roku by síť měla mít celkem 20 obchodů, rozšíří se také mimo hlavní město.

Aplikace, recepty i spolupráce s influencery

Koncept sítě je postaven na sousedských prodejnách ve velkých městech, které mají zákazníkovi poskytnout vše potřebné v blízkosti bydliště, informuje Mediaguru.cz

Mezi novinky, které řetězec na letošní rok oznámil, patří spuštění mobilní aplikace, která bude mít funkci věrnostního programu. Do budoucna značka plánuje také přidání receptů nebo zábavního obsahu vytvořeného ve spolupráci se známými influencery.

16. ledna 2024 14:30 Čas čtení 0:39 Makro otevře v Česku desítky nových večerek, první už fungují v Praze Makro otevře v Česku desítky nových večerek, první už fungují v Praze

V další fázi vývoje plánuje řetězec přidat také možnost objednávky s funkcí Click & Collect. Zajímavou marketingovou kampaň představila společnost již v prosinci, kdy kolemjdoucím v okolí prodejen přicházely reklamní SMS lákající k návštěvě obchodu. 

Plány řetězce však nekončí jen u samotných kamenných prodejen. „Do budoucna chceme rovněž investovat do e-shopu a pravděpodobně i do dodávek, které by je zákazníkům doručovaly,“ uvedl pro Mediaguru generální manažer sítě Bonveno Karel Bárek. 

31. ledna 2024 14:45 Čas čtení 0:42 Známá síť drogerií spouští službu Scan & Go. Zboží nebude třeba vůbec vyndávat na pás Známá síť drogerií spouští službu Scan & Go. Zboží nebude třeba vůbec vyndávat na pás
Domů
Sdílet
Diskuse