Velkoobchodní řetězec Makro v Praze nedávno otevřel novou síť lokálních poboček Bonveno. Společnost nyní představila velkolepé plány, které mají potenciál změnit český maloobchodní trh.
Jak už Refresher informoval v lednu, řetězec Makro plánuje v letošním roce otevřít novou síť maloobchodních prodejen. Makro v současnosti v Česku provozuje celkem čtyři prodejny Bonveno, všechny v Praze. V následujících týdnech k nim přibydou ještě dvě nové pobočky v ulici Vinohradská a na Prokopově náměstí. Do konce roku by síť měla mít celkem 20 obchodů, rozšíří se také mimo hlavní město.
Aplikace, recepty i spolupráce s influencery
Koncept sítě je postaven na sousedských prodejnách ve velkých městech, které mají zákazníkovi poskytnout vše potřebné v blízkosti bydliště, informuje Mediaguru.cz.
Mezi novinky, které řetězec na letošní rok oznámil, patří spuštění mobilní aplikace, která bude mít funkci věrnostního programu. Do budoucna značka plánuje také přidání receptů nebo zábavního obsahu vytvořeného ve spolupráci se známými influencery.
V další fázi vývoje plánuje řetězec přidat také možnost objednávky s funkcí Click & Collect. Zajímavou marketingovou kampaň představila společnost již v prosinci, kdy kolemjdoucím v okolí prodejen přicházely reklamní SMS lákající k návštěvě obchodu.
Plány řetězce však nekončí jen u samotných kamenných prodejen. „Do budoucna chceme rovněž investovat do e-shopu a pravděpodobně i do dodávek, které by je zákazníkům doručovaly,“ uvedl pro Mediaguru generální manažer sítě Bonveno Karel Bárek.