Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Veronika Dlesková
24. května 2023 v 19:36
Čas čtení 0:30

Americký řetězec Target stahuje z prodeje výrobky s LGBT tematikou. Čelil kvůli nim výhrůžkám

Kategorie:
Zahraničí
Uložit Uložené
Americký řetězec Target stahuje z prodeje výrobky s LGBT tematikou. Čelil kvůli nim výhrůžkám
Zdroj: Pexels/Ivan Samkov

Target se rozhodl stáhnout některé výrobky poté, co jeho zaměstnanci opakovaně čelili urážkám a vyhrožování. Produkty s queer tematikou plánuje Target zařadit do prodeje v rámci podpory „Pride month“. Měsíc hrdosti připadá na červen.

Výrobky, které vytvářely největší kontroverzi, Target stáhne ze všech svých prodejen i z e-shopu. V některých obchodech byli zaměstnanci po nepříjemných konfliktech se zákazníky nuceni přesunout produkty do zadní části obchodu. Podle BBC se také zvýšil počet výrobků, které zákazníci ničili například shozením na zem.

11. května 2023 v 18:03 Čas čtení 1:04 Velká mapa Evropy: Jak se žije LGBTQI+ lidem? Lépe než Česko si vede i Maďarsko Velká mapa Evropy: Jak se žije LGBTQI+ lidem? Lépe než Česko si vede i Maďarsko

Target zařadil do prodeje více než 2000 výrobků. Mezi nimi byly například různé předměty s duhovým designem nebo nápisy „láska je láska“ a „gender fluid“. „Naším cílem je teď posunout se dál a pokračovat v podpoře LGBTQIA+ komunity během společné oslavy měsíce hrdosti,“uvedl Target ve vyjádření. 

9. května 2023 v 13:39 Čas čtení 2:09 V Praze proběhne festival queer divadla. Představí hru, která se v Česku 101 let nehrála V Praze proběhne festival queer divadla. Představí hru, která se v Česku 101 let nehrála

Mezi produkty, které Target nabízel, byly oblečení, hrníčky, malé kusy nábytku nebo také dětské knihy. Ty jsou určeny pro děti od dvou do osmi let a nesou názvy jako Pride 1,2,3 nebo Nejsem dívka. Informuje o tom CNN

Domů
Sdílet
Diskuse