Zásilkovna se potýká s problémy při doručení několika tisíců balíků, které se zasekly v přepravním depu na Liberecku. Společnost z problémů viní provozovatele depa, ten zase poukazuje na systém Zásilkovny.
Depo v Bílém Kostele nad Nisou hlásí problémy již od 31. srpna, informoval web TN.cz. Podle mluvčího Zásilkovny Petra Chalupy se jedná o škodu způsobenou externím provozovatelem depa.
„Konkrétně to znamená, že k zásilkám nemáme v současné době přístup. Jde o zásilky, které měly být doručovány dne 31. 8., v celkovém počtu přepravených zásilek jde tedy o velmi malý počet,“ uvedl Chalupa pro TN.cz s tím, že s provozovatelem depa ukončila společnost na konci srpna spolupráci.
Společnost provozující depo se údajně rozhodla část zásilek zablokovat poté, co mezi ní a Zásilkovnou nedošlo ke vzájemné dohodě. „Samozřejmě jsme se intenzivně snažili zablokované zásilky převzít a doručit adresátům. Provozovateli depa jsme nabídli několik variant převzetí zásilek, bohužel žádnou z nich nepřijal,“ doplnil pro TN.cz Chalupa.
Co dělat, pokud se problém týká mého balíku?
Od úterý Zásilkovna svým klientům posílá e-maily, ve kterých uvádí postup v případě, že jejich balíček uvázl v libereckém depu. U zásilek bez dobírky firma proplatí zákazníkům hodnotu zboží i dopravu. Pokud se jedná o balíček z e-shopů s dobírkou, zavázala se společnost proplatit hodnotu zboží bez fakturace dopravy.
Podrobné informace zveřejnila Zásilkovna na svém webu, kde si můžeš zároveň zkontrolovat, jestli se aktuální situace týká i tvého balíku.