Prodejny maloobchodního řetězce Billa v Česku projdou zásadní proměnou vizuální identity. Ikonické žluto-červené logo nahradí žlutá barva, přibude také nový slogan.
Jak informuje web Médiář.cz, firma novým vizuálem navazuje na svoji novou obchodní strategii, která je zaměřena na podporu zdraví, správného stravování a na udržitelný životní styl.
Zákazníci a zákaznice se podle generálního ředitele společnosti Liama Caseyho mohou těšit na nové intuitivní uspořádání regálů i proměnu věrnostního klubu. Novinkou budou dřevěné prvky v barvě břízy, proměnou projde také nábytek, výlohy, regály, chladicí a mrazicí zařízení, ale také nákupní vozíky či pracovní oděvy zaměstnanců.
Podpora rodin
Nová strategie firmy začíná dvěma kampaněmi. Jedna z nich se týká proměny vylepšení věrnostního Billa klubu, druhá se zaměřuje na podporu rodiny a jejího spokojeného života.
„Při přípravě nové komunikace jsme hledali smysluplnou roli značky Billa v životech lidí. Inspiraci jsme našli v aktivních rodinách, kterým není lhostejná budoucnost a chtějí ji zlepšit,“ uvedla pro Médiář Martina Kufová z marketingové společnosti McCann Prague, podle níž je cílem Billy pomoci rodinám vytvořit „momenty dobra s menším úsilím a za méně peněz“.
Změna se týká také sloganu, nově bude řetězec používat slogan „To dobré začíná u nás“.