Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Vincenc Novák
6. března 2024 v 16:05
Čas čtení 0:40

Oblíbený nákupní řetězec projde zásadní proměnou. Má nové logo, slogan i interiér

Kategorie:
Česko
Uložit Uložené
Oblíbený nákupní řetězec projde zásadní proměnou. Má nové logo, slogan i interiér
Zdroj: BILLA/propagační materiál

Prodejny maloobchodního řetězce Billa v Česku projdou zásadní proměnou vizuální identity. Ikonické žluto-červené logo nahradí žlutá barva, přibude také nový slogan.

Jak informuje web Médiář.cz, firma novým vizuálem navazuje na svoji novou obchodní strategii, která je zaměřena na podporu zdraví, správného stravování a na udržitelný životní styl.

Zákazníci a zákaznice se podle generálního ředitele společnosti Liama Caseyho mohou těšit na nové intuitivní uspořádání regálů i proměnu věrnostního klubu. Novinkou budou dřevěné prvky v barvě břízy, proměnou projde také nábytek, výlohy, regály, chladicí a mrazicí zařízení, ale také nákupní vozíky či pracovní oděvy zaměstnanců. 

Podpora rodin 

Nová strategie firmy začíná dvěma kampaněmi. Jedna z nich se týká proměny vylepšení věrnostního Billa klubu, druhá se zaměřuje na podporu rodiny a jejího spokojeného života.

29. února 2024 v 16:31 Čas čtení 0:26 Známý obchodní řetězec zavírá desítky poboček. V Česku jich má tři sta Známý obchodní řetězec zavírá desítky poboček. V Česku jich má tři sta

„Při přípravě nové komunikace jsme hledali smysluplnou roli značky Billa v životech lidí. Inspiraci jsme našli v aktivních rodinách, kterým není lhostejná budoucnost a chtějí ji zlepšit,“ uvedla pro Médiář Martina Kufová z marketingové společnosti McCann Prague, podle níž je cílem Billy pomoci rodinám vytvořit „momenty dobra s menším úsilím a za méně peněz“. 

Změna se týká také sloganu, nově bude řetězec používat slogan „To dobré začíná u nás“.

Domů
Sdílet
Diskuse