Na opravě už společnost pracuje.
Na nedostupnost mobilních služeb si stěžují uživatelé a uživatelky napříč Českou republikou. „Naši technici začali vše ihned řešit a pracovat na nápravě. Všem dotčeným zákazníkům se velmi omlouváme,“ píše O2 v prohlášení na sociálních sítích. Kdy bude problém vyřešen, ale zatím není jasné.
Výpadek začal v pondělí ráno. Nejčastěji se zákazníci a zákaznice potýkají s problémy s mobilními daty, některým však nejde ani posílat a přijímat textové zprávy nebo volat. Lidé na sociálních sítích už začali své rozhořčení nad situací ventilovat.
„Zdražovat, to by vám šlo. Udržet funkční služby, to vám moc nejde,“ píše jeden uživatel. „Tak doufám, že taky dáte nějakou kompenzaci, vždyť to je pořád,“ dožaduje se další. Společnost však žádné informace o finanční náhradě nezveřejnila a je spíše nepravděpodobné, že nějakou zákazníkům nabídne.
„Lidi, vy jste neskuteční. Tady děláte halo, jako kdyby jiní operátoři nikdy výpadek neměli. Je to pořád jen technologie, která může selhat stejně jako člověk. Nezapomeňte všichni vyhrožovat, že jdete jinam,“ zastává se operátora naopak jiná uživatelka.
Také na webových stránkách O2 píše, že technici na opravě pracují, důvod výpadku však zatím známý není.