Po dvouletém fungování se slovenská společnost 123Kurier rozhodla zastavit činnost své dceřiné odnože 123Kurýr v Česku.
Společnost na svém webu uvedla: „Naše společnost 123Kurýr CZ se rozhodla dočasně ukončit svoz a distribuci zásilek po České republice. Toto opatření se netýká exportu, jako je například Slovensko nebo Maďarsko. Do těchto destinací budeme nadále svážet i doručovat a nic se pro ně nemění.“
Firma se specializovala na doručování menších zásilek do 50 kilogramů. Nabízela i službu Track & Trace, která umožňovala sledování doručovaného balíku. V létě firma oznámila spolupráci se společností Alza, v rámci které bylo možné využívat její síť alzaboxů, čímž chtěla zlepšit kvalitu doručování zásilek.
Důvody pro zastavení expedice firma neuvádí, avšak již dlouhodoběji se potýkala s problémy. Na webu recenzer.cz získala od uživatelů hodnocení 2,6 a komentářová sekce je plná nespokojených zákazníků.
Taky údajně dluží statisícové částky zákazníkům i e-shopům. Navíc s nimi firma naprosto přerušila komunikaci. Jeden z komentujících uvádí, že ČOI je již o praktikách společnosti informována a uvažují o podání hromadného trestního oznámení. Další uživatel je přímo z řad zaměstnanců, kterým prý firma také dluží peníze. Server TN.cz pak uvádí, že firma má milionové pohledávky a tisíce nedoručených zásilek, dluží i svým kurýrům, kteří na společnost trestní oznámení již podali. Na Slovensku firma funguje dál, podle recenzí webu azet.sk má však podobné problémy.