Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub Refresher+ už od 0 Kč 😱
Aneta Gospičová
9. července 2024 v 7:35
Čas čtení 0:35

Šesťák přinesl do školy dva sáčky s bílým práškem a tvrdil, že je má na šňupání. Případem se zabývala policie

Kategorie:
Zahraničí
Uložit Uložené
Šesťák přinesl do školy dva sáčky s bílým práškem a tvrdil, že je má na šňupání. Případem se zabývala policie
Zdroj: Unsplash / HowToGym

Slovenská policie začala koncem ledna vyšetřovat případ žáka šesté třídy košické školy. Do školy měl údajně přinést drogy.

Policie chlapce zadržela, ale asi po hodině ho opět propustila. Incident se stal už v lednu, ale o výsledném verdiktu policie informovala až nyní. Poté, co úřady zahájily v této věci vyšetřování, ukázala forenzní analýza, že v sáčku žáka se nenacházely drogy, ale obyčejná sůl. Policie tak následně trestní stíhání zastavila.

8. července 2024 v 14:36 Čas čtení 0:37 Světlo pro oběti znásilnění. Ministerstvo plánuje zlepšit průběžné vzdělávání soudců Světlo pro oběti znásilnění. Ministerstvo plánuje zlepšit průběžné vzdělávání soudců

„Prozatím můžeme pouze potvrdit, že policie vede trestní stíhání pro drogový delikt, neboť v jedné z košických základních škol byly dobrovolně vydány látky, které mohou mít charakter látek pocházejících z drogové trestné činnosti. Zatím nebylo vzneseno obvinění vůči žádné konkrétní osobě. Vzhledem k probíhajícímu vyšetřování není možné k případu poskytnout podrobnější informace,“ uvedla mluvčí košické krajské policie Lenka Ivanová.

Ať už nevhodný žert, špatný sáček, nebo jenom nedorozumění, incident především ukázal na nutnost poučit děti o nebezpečí drog a dalších neznámých látek. Školy by měly zajistit, aby žáci dokázali rozpoznat rizikové chování a věděli, jak na něj vhodně reagovat.

Domů
Sdílet
Diskuse