Obchodní řetězec Lidl chystá novinku. Své letáky bude zákazníkům a zákaznicím zasílat v digitální podobě na WhatsApp.
Od čtvrtka začal Lidl posílat své letáky digitálně pomocí aplikace WhatsApp. Nejenže nová podoba aktuálních nabídek drží krok s digitální dobou, zároveň je i ekologická. Elektronické letáky obdrží zájemci na svůj WhatsApp kanál každou neděli.
„Tento krok nám umožní efektivněji komunikovat s našimi zákazníky a současně přispět k udržitelnosti, což je pro nás prioritou. S nadšením očekáváme, že naši zákazníci tuto novinku uvítají a pomohou nám tak chránit životní prostředí,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
K odběru se můžeš přihlásit na tomto odkazu. Jako poděkování k tomu navíc získáš pěti procentní slevový kupón na jeden nákup. Vyzvednout si ho můžeš v aplikaci Lidl Plus.