Vedení řetězce rychlého občerstvení Burger King se rozhodlo spojit síly s organizací ProVeg Česko s cílem zvýšit zájem o rostlinnou stravu v Česku.
Zákazníci a zákaznice si tak budou moci nově vychutnat své oblíbené chutě naplno i bez masa. Součástí nabídky řetězce bude například ikonický Plant-Based Whopper, lahodný Plant-Based Cheeseburger a pro milovníky nugetek nechybí ani šťavnaté Plant-based Nugetky.
Cílem nového partnerství je podpořit udržitelnější stravovací návyky a zvýšit povědomí o přínosech rostlinné stravy. Firma chce také podpořit pozitivní změny ve stravovacích návycích zákazníků.
Aktivity spojené s partnerstvím zahrnují mimo jiné také instruktážní video nákupu rostlinných produktů v Burger Kingu, licenci k ochranné známce Veggie Challenge na celý rok 2025 či navázání spolupráce s vybranými českými influencery, kteří se aktivně zapojí do 30denní výzvy.
„Dlouhodobě sledujeme, že zájem o rostlinné alternativy roste. Potvrzuje to i náš loňský průzkum, podle kterého až třetina Čechů uvažuje o omezení masa,“ uvedl marketingový manažer společnosti Burger King Filip Ostrý, podle nějž se společnost svým krokem snaží reagovat na tuzemské i světové trendy.