Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vstup do roku 2025 se slevou 25 % na všechny typy předplatného 🥳
Vincenc Novák
včera 9. ledna 2025 v 17:23
Čas čtení 0:34

Burger King chce zvýšit povědomí o rostlinné stravě. Zahajuje novou kampaň

Kategorie:
Gastro
Uložit Uložené
Burger King chce zvýšit povědomí o rostlinné stravě. Zahajuje novou kampaň
Zdroj: Unsplash/Ismail Hadine/volně k užití

Vedení řetězce rychlého občerstvení Burger King se rozhodlo spojit síly s organizací ProVeg Česko s cílem zvýšit zájem o rostlinnou stravu v Česku.

Zákazníci a zákaznice si tak budou moci nově vychutnat své oblíbené chutě naplno i bez masa. Součástí nabídky řetězce bude například ikonický Plant-Based Whopper, lahodný Plant-Based Cheeseburger a pro milovníky nugetek nechybí ani šťavnaté Plant-based Nugetky. 

Cílem nového partnerství je podpořit udržitelnější stravovací návyky a zvýšit povědomí o přínosech rostlinné stravy. Firma chce také podpořit pozitivní změny ve stravovacích návycích zákazníků.

14. ledna 2024 v 8:00 Čas čtení 7:46 McDonald's, KFC nebo Burger King? Otestovali jsme nejlevnější burgery z fastfoodů a víme, který řetězec tě zklame McDonald's, KFC nebo Burger King? Otestovali jsme nejlevnější burgery z fastfoodů a víme, který řetězec tě zklame

Aktivity spojené s partnerstvím zahrnují mimo jiné také instruktážní video nákupu rostlinných produktů v Burger Kingu, licenci k ochranné známce Veggie Challenge na celý rok 2025 či navázání spolupráce s vybranými českými influencery, kteří se aktivně zapojí do 30denní výzvy.

 „Dlouhodobě sledujeme, že zájem o rostlinné alternativy roste. Potvrzuje to i náš loňský průzkum, podle kterého až třetina Čechů uvažuje o omezení masa,“ uvedl marketingový manažer společnosti Burger King Filip Ostrý, podle nějž se společnost svým krokem snaží reagovat na tuzemské i světové trendy. 

Domů
Sdílet
Diskuse