Aliance pro rodinu, organizace, jež si klade za cíl bránit „tradiční rodinu“, v pondělí představila nové logo. To se na sociálních sítích stalo terčem vtipů, nelíbí se ale ani podporovatelům organizace. Musíme uznat, že vtipnější vlákno dnes asi neuvidíš.
Ihned po představení nového pestrobarevného loga Aliance pro rodinu začalo na sociální síti X (dříve Twitter) okamžitě sklízet rozličné reakce. Ve většině z nich uživatelé interpretují, co jim logo připomíná.
V odhadech často figuruje Elvis, zahalená žena, erb Brna, medvěd či duch z legendární videohry Pacman. „Pohřební urna, duch z Pacmana, hořící tenisák a holka z japonskýho komiksu. Rodina podle mýho gusta!“ utahuje si z organizace jeden z komentujících. „Elvis, žena v hidžábu, pedobear a půlka antikoncepční pilulky,“ ptá se další.
Představivosti se v této hře meze nekladou. Někteří se své vidění loga rozhodli podpořit i obrazově nebo jednotlivé části loga přeházet, aby více vystihovaly poslání organizace.
Barevné provedení jednotlivých postaviček zase nahrává tomu, že si lidé organizaci vykládají jako LGBTQ+ friendly, což vadí jejím příznivcům. „Přece jen jste nakonec přešli na druhou stranu a podporujete rodiny, ať už vypadají jakkoli? No konečně! Že to ale trvalo!“ píše uživatelka Nicky. „Jste velmi progresivní a to se cení. Dvě ženy vychovávají pandu a robota Emila,“ komentuje logo jiný uživatel.
Jeden z podporovatelů Aliance se v komentářích pod logem nechal slyšet, že si myslel, že se jedná o parodický nebo hacknutý účet, a logo podle něj bude potřebovat vysvětlit: „A to vám fandím,“ upřesnil.