Raiffeisenbank představila nový ceník a podmínky, které začnou platit od nového roku. Klienti Equa bank, kteří pod Raiffeisenbank spadají, se musí připravit na zdražení.
Nově si za služby v Raiffeisenbank připlatí klienti z Equa bank. Pokud budeš zadávat elektronický platební příkaz na pobočce nebo přes telefonní bankovnictví, připrav si, že zaplatíš 100 korun. Dříve se platila pětina. Pokud budeš na pobočce nebo přes operátora požadovat zadání expresní platby, bude tě to stát rovnou dvě stovky.
Dobrou zprávou je, že pokud máš mobilní nebo internetové bankovnictví, platbám se vyhneš.
„Rajfka“ se taky rozhodla sjednotit své starší produkty a změnit některé podmínky jejich užívání. Týká se to hlavně účtů eKonto Smart a eKonto Komplet. „Při jejich splnění mohou klienti dosáhnout na lepší cenu za vedení účtu a na bonusovou sazbu na spořicím účtu. Dosud bylo nutné pro splnění podmínky aktivního účtu dodržet minimální hranici příchozích plateb ve výši 15 tisíc za měsíc a tři odchozí platby,“ upozorňuje web Měšec, podle kterého nově stačí tři zaúčtované transakce.
Raiffeisenbank také zvedne poplatek za vystavení papírových výpisů. Všichni klienti si nově měsíčně připlatí 80 korun. „Ke zvýšení ceny za zasílání papírového výpisu dochází z důvodu zvyšujících se nákladů na poštovní služby,“ cituje Měšec Raiffeisenbank.
Poplatky u Raiffeisenbank nejsou něco zásadního, čím by se banka lišila od konkurence, všechny instituce se snaží přimět klienty, aby využívali mobilní a internetové bankovnictví.