Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
refresher team
31. ledna 2024 v 16:16
Čas čtení 0:48

Český řetězec pokračuje ve snižování cen, zlevní stovky položek kosmetiky

Kategorie:
Česko
Uložit Uložené
Český řetězec pokračuje ve snižování cen, zlevní stovky položek kosmetiky
Zdroj: Kaufland/propagační materiál

V průměru až o 30 procent levněji mohou lidé v Kauflandu nově nakoupit více než 400 produktů z oblasti kosmetiky.

Od ledna došlo ke snížení DPH a v českých řetězcích se to promítlo i do cen potravin. Kaufland nyní ve zlevňování pokračuje v oblasti kosmetiky. Řetězec v rámci nové kampaně od 24. ledna trvale zlevnil přes 400 výrobků. U některých se cena snížila dokonce o 38 procent.

„Oholené ceny“

V nově zlevněných produktech nechybí například barvy na vlasy, šampony, pleťové krémy, holení pro muže i ženy, sprchové gely, ale i zubní pasty, kartáčky či produkty pro nejmenší. 

„Novoroční pokles cen se týkal převážně potravin. Drogerie a kosmetika ale zaujímají v nákupních seznamech našich zákazníků rovněž důležité místo – kromě péče o sebe sama tyto produkty lidé často nakupují i pro svoje blízké včetně těch nejmenších. Proto jsme se rozhodli trvale snížit ceny více než 400 položek kosmetiky, ačkoli se jim přesun do nižší sazby DPH od ledna vyhnul,“ uvedla v tiskové zprávě mluvčí řetězce Kaufland Renata Maierl. 

12. ledna 2024 v 7:01 Čas čtení 1:00 Albert navýší zaměstnancům mzdy. O kolik si polepší a přidají se i další řetězce? Albert navýší zaměstnancům mzdy. O kolik si polepší a přidají se i další řetězce?

Řetězec trvalým snížením cen v těchto kategoriích navazuje na novoroční vlnu zlevňování, kdy hned od 1. ledna snížil ceny šesti tisíc položek ještě více, než by odpovídalo poklesu DPH.

Zlevněné výrobky budou v prodejnách snadno k nalezení pod neonově zbarveným označením „levnější“. Kampaň bude zároveň doprovázena tyrkysovými vizuály a hesly jako „oholené ceny“ či „vyčištěné ceny“.

Domů
Sdílet
Diskuse