V průměru až o 30 procent levněji mohou lidé v Kauflandu nově nakoupit více než 400 produktů z oblasti kosmetiky.
Od ledna došlo ke snížení DPH a v českých řetězcích se to promítlo i do cen potravin. Kaufland nyní ve zlevňování pokračuje v oblasti kosmetiky. Řetězec v rámci nové kampaně od 24. ledna trvale zlevnil přes 400 výrobků. U některých se cena snížila dokonce o 38 procent.
„Oholené ceny“
V nově zlevněných produktech nechybí například barvy na vlasy, šampony, pleťové krémy, holení pro muže i ženy, sprchové gely, ale i zubní pasty, kartáčky či produkty pro nejmenší.
„Novoroční pokles cen se týkal převážně potravin. Drogerie a kosmetika ale zaujímají v nákupních seznamech našich zákazníků rovněž důležité místo – kromě péče o sebe sama tyto produkty lidé často nakupují i pro svoje blízké včetně těch nejmenších. Proto jsme se rozhodli trvale snížit ceny více než 400 položek kosmetiky, ačkoli se jim přesun do nižší sazby DPH od ledna vyhnul,“ uvedla v tiskové zprávě mluvčí řetězce Kaufland Renata Maierl.
Řetězec trvalým snížením cen v těchto kategoriích navazuje na novoroční vlnu zlevňování, kdy hned od 1. ledna snížil ceny šesti tisíc položek ještě více, než by odpovídalo poklesu DPH.
Zlevněné výrobky budou v prodejnách snadno k nalezení pod neonově zbarveným označením „levnější“. Kampaň bude zároveň doprovázena tyrkysovými vizuály a hesly jako „oholené ceny“ či „vyčištěné ceny“.