Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Anna Vondráková
29. března 2024 v 11:35
Čas čtení 1:02

Nové dresy českých fotbalistů na Euro schytávají kritiku. Co se fanouškům nelíbí?

Kategorie:
Česko
Uložit Uložené
Nové dresy českých fotbalistů na Euro schytávají kritiku. Co se fanouškům nelíbí?
Zdroj: PUMA / propagační materiál

Výrobce Puma představil podobu nových dresů pro Českou fotbalovou reprezentaci, ne všem se však líbí. Část fanoušků jim vytýká, že jsou nevýrazné a neoriginální.

„Od reprezentačního dresu fanoušek čeká něco navíc, speciálního, leč Puma to nedoručuje,“ uvedl na sociální síti X (dříve Twitter) grafik Karel Hejkal. K nové kolekci se dále vyjádřil v rozhovoru pro server Sport.cz. Mimo jiné podotkl, že nové dresy mohly podobně vypadat již v roce 1960.

29. března 2024 v 6:50 Čas čtení 1:00 Začíná sezóna klíšťat. Jak se chránit před kousnutím a jak často se očkovat? Začíná sezóna klíšťat. Jak se chránit před kousnutím a jak často se očkovat?

Dres zpracovává červenou, modrou a bílou, které již tradičně doplňuje dvouocasý lev. Novinkou na dresech je jednobarevný pruh na zádech. Nový set představil generální ředitel společnosti Puma pro střední a východní Evropu Jan Sochor. „S novými dresy jsem velice spokojený. Spojují tradici a odkaz českého týmu s nejmodernějšími technologiemi a v propracovaném designu je řada detailů, které hráče i fanoušky zaujmou,“ uvedl.

Ne všichni s ním však souhlasí. „Ta trika nejsou vlastně špatná, ale vy si něco podobného můžete pořídit v prvním obchodě. Lidé se pak pochopitelně ptají, v čem se liší reprezentační dres?“ Hejkal tak v již zmiňovaném rozhovoru upozornil na to, že dresy nejsou nijak zvlášť výjimečné či zajímavé. „Musíte se vybičovat, abyste zůstali na očích a drželi krok. I přístup k dresům je dneska soutěž.“

S úspěchem se sety nesetkaly ani na sociálních sítích. „Bez nápadu, nudný. Takový má každej druhej mančaft v okrese,“ uvedl další uživatel na sociálních sítích. Pod příspěvkem České fotbalové reprezentace se také začaly množit žádosti o to, aby došlo ke změně dodavatele. 

Domů
Sdílet
Diskuse