Výrobce Puma představil podobu nových dresů pro Českou fotbalovou reprezentaci, ne všem se však líbí. Část fanoušků jim vytýká, že jsou nevýrazné a neoriginální.
„Od reprezentačního dresu fanoušek čeká něco navíc, speciálního, leč Puma to nedoručuje,“ uvedl na sociální síti X (dříve Twitter) grafik Karel Hejkal. K nové kolekci se dále vyjádřil v rozhovoru pro server Sport.cz. Mimo jiné podotkl, že nové dresy mohly podobně vypadat již v roce 1960.
Dres zpracovává červenou, modrou a bílou, které již tradičně doplňuje dvouocasý lev. Novinkou na dresech je jednobarevný pruh na zádech. Nový set představil generální ředitel společnosti Puma pro střední a východní Evropu Jan Sochor. „S novými dresy jsem velice spokojený. Spojují tradici a odkaz českého týmu s nejmodernějšími technologiemi a v propracovaném designu je řada detailů, které hráče i fanoušky zaujmou,“ uvedl.
Ne všichni s ním však souhlasí. „Ta trika nejsou vlastně špatná, ale vy si něco podobného můžete pořídit v prvním obchodě. Lidé se pak pochopitelně ptají, v čem se liší reprezentační dres?“ Hejkal tak v již zmiňovaném rozhovoru upozornil na to, že dresy nejsou nijak zvlášť výjimečné či zajímavé. „Musíte se vybičovat, abyste zůstali na očích a drželi krok. I přístup k dresům je dneska soutěž.“
S úspěchem se sety nesetkaly ani na sociálních sítích. „Bez nápadu, nudný. Takový má každej druhej mančaft v okrese,“ uvedl další uživatel na sociálních sítích. Pod příspěvkem České fotbalové reprezentace se také začaly množit žádosti o to, aby došlo ke změně dodavatele.