Online supermarket Košík.cz se s novou podobou rozšiřuje do zahraničí. Prošel kompletním rebrandingem a nově se bude prezentovat jako místo pro „nejvýhodnější a nejpohodlnější velké nákupy“.
Změnou prošlo logo a korporátní paleta barev, která byla vybrána s ohledem na nezaměnitelnost mezi retailovými obchodníky nejen na českém trhu. Hlavním odstínem se stala fialová, doplněná krémovou off-white, zelená a růžová.
„Dlouhá léta jsme nosili stejný kabát jako někteří naši konkurenti. Červenou, žlutou nebo modrou používá opravdu hodně obchodníků. A tak, jako je nyní nezaměnitelná naše nabídka i služba, budeme svou barvou nezaměnitelní také my. Chceme, aby se náš fialový odstín stal nejen v Česku synonymem výhodného, a hlavně pohodlného nakupování ve velkém,“ říká marketingová ředitelka Košík.cz Klára Tanzerová.
Společnost se nově orientuje také na velké nákupy s novým heslem „Velkonákupy. Velkovýhodně“, který se značkou bude spojen napříč kampaněmi i trhy. Do konce tohoto pololetí se Košík vydá do dvaceti nových regionů, například do Frýdku-Místku, Karviné, Písku nebo Klatov. Rozšíří se také do zahraničí, konkrétně na Slovensko a do Bulharska.