Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Ondřej Mrázek
16. srpna 2024 v 7:38
Čas čtení 2:34

Diváci na streamovací platformě Max sledovali více než sedm miliard minut letošních olympijských her v Paříži

Kategorie:
Česko
Uložit Uložené
Diváci na streamovací platformě Max sledovali více než sedm miliard minut letošních olympijských her v Paříži
Zdroj: Warner Bros. Discovery / volně k užití

Warner Bros. Discovery (WBD) během Olympijských her v Paříži 2024, které skončily závěrečným ceremoniálem v neděli 11. srpna 2024, zaznamenala rekordní sledovanost i zapojení diváků napříč platformami.

To se týká jak bezplatných, tak placených televizních stanic, streamovacích služeb, internetových stránek i sociálních sítí.


Společnost nedlouho před letní olympiádou spustila streamovací platformu Max na 25 evropských trzích. Paříž 2024 tak byla historicky první kompletně streamovanou olympiádou, což se promítlo nejen do počtu lidí, kteří hry sledovali přes stream, ale také do množství času, který tímto způsobem strávili.

15. srpna 2024 v 16:20 Čas čtení 0:35 NASA hledá plán, jak přivést na Zemi dva uvízlé astronauty. Tohle jsou možnosti NASA hledá plán, jak přivést na Zemi dva uvízlé astronauty. Tohle jsou možnosti

V České republice se do sledování na našich platformách a televizních kanálech během Olympijských her Paříž 2024 zapojilo více než 1,2 milionu lidí, včetně streamovací platformy Max a lineárního vysílání. Na Maxu bylo celkem zhlédnuto přes 1,4 milionu hodin, přičemž průměrný čas strávený jedním divákem činil 4,6 hodiny. Nejsledovanějšími sporty na Maxu byly tenis, atletika a basketbal.


Eurosport 1 přinesl zásah 900 tisíc diváků, což je o 20 procent více než v případě Olympijských her Tokio 2020, a průměrná doba sledování na jednoho unikátního diváka činila 4,3 hodiny. Nejsledovanějšími sporty (podle počtu zhlédnutých hodin) na Eurosportu 1 byly atletika, cyklistika a plavání. Na Slovensku bylo na Maxu zhlédnuto přes 600 tisíc hodin, přičemž průměrný čas strávený na jednoho diváka činil 5,4 hodiny, a nejsledovanějšími sporty byly atletika, tenis a basketbal.

Celková sledovanost:

  • Kumulativní dosah přes 215 milionů diváků v Evropě sledujících olympijský obsah na
    platformách WBD – o 23 procent více než během Letních olympijských her v Tokiu 2020 (+ 40 milionů).
  • Zahrnuty jsou výsledky streamovací platformy Max a discovery+, lineárních stanic Eurosportu i volně dostupných televizních stanic v Norsku (TVNorge), Švédsku (Kanal 5) a Finsku (Kutonen, TV5).

Sledovanost streamovacích platforem:

  • Více než 7 miliard streamovaných minut během olympijských her – šestkrát více než během Letních olympijských her v Tokiu 2020.
  • Rekordním dnem byla neděle 4. srpna, kdy bylo v Evropě přes streamovací platformy Max a Discovery+ streamováno 600 milionů minut během dne.
  • V tento den se běželo finále ve sprintu mužů na 100 metrů, proběhl tenisový zápas o zlatou medaili mezi Novakem Djokovićem a Carlosem Alcarazem, konala se finále plaveckých soutěží a jel se ženský cyklistický silniční závod.
  • V průběhu her byl zaznamenán čtyřnásobek unikátních streamujících diváků na platformách WBD, včetně streamovací platformy Max a discovery+, oproti hrám v Tokiu 2020.

Předplatitelé streamovacích služeb:

  • Počet nových předplatitelů překonal součet z Tokia 2020 po čtyřech dnech olympijských her v Paříži (od soboty 27. července do úterý 30. července).
  • WBD během her zaznamenala rekordní zájem nových předplatitelů o své streamovací služby – oproti Tokiu 2020 šlo o 77procentní nárůst.
  • Nejvíce nových předplatitelů za jeden den bylo evidováno v sobotu 27. července, což byl vůbec největší přírůstek od spuštění streamovací platformy Max, discovery+ a HBO Max v Evropě.
  • Počty nových předplatitelů výrazně narostly na všech hlavních evropských trzích, zejména ve Francii, Itálii, Polsku, Švédsku a Spojeném království.

„Paříž 2024 překonala všechna naše očekávání – a věřím, že i očekávání diváků a fanoušků. Přivítali jsme miliony nových předplatitelů našich streamovacích služeb a na denní bázi jsme doručili kvalitní olympijský obsah milionům streamujících diváků, kteří v součtu sledovali více než miliardu minut. Jsem rád, že se naše streamingová strategie osvědčila, což je úspěch, který určitě budeme chtít zopakovat i na dalších trzích mimo Evropu. Chci pogratulovat a poděkovat našim partnerům z Mezinárodního olympijského výboru a pořádajícímu výboru Paříže 2024 za to, že se jim podařilo uspořádat skutečně
epické olympijské hry,“ říká JB Perrette, generální ředitel a prezident pro globální streaming a olympijské hry ve WBD.

15. srpna 2024 v 12:52 Čas čtení 1:00 Muskovi a Rowling hrozí vězení a pokuta přes 6 milionů, pokud boxerka Khelif uspěje u soudu Muskovi a Rowling hrozí vězení a pokuta přes 6 milionů, pokud boxerka Khelif uspěje u soudu

„Paříž 2024 nám názorně ukázala, jakou sílu má spojení prémiového sportovního a zábavního obsahu z hlediska navyšování sledovanosti a zapojení diváků. Tuto příležitost jsme během her využili na maximum a zaměřili jsme se na produkci globálního obsahu s hvězdnými experty i lokálními programovými formáty. Hlavním motorem úspěchu byla bezpochyby streamovací platforma Max, která je do určité míry revolucí v tom, jak sledujeme sporty. Věřím, že její technické parametry a rozsáhlé možnosti personalizace k nám přilákaly mnoho nových předplatitelů, kteří s námi sledovali hry o to déle,“ doplňuje Andrew Georgiou, výkonný ředitel a prezident WBD Spojené království a Irsko a WBD Sports Europe.

Domů
Sdílet
Diskuse