Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Natália Mišániová
dnes 17. června 2025 v 10:09
Čas čtení 0:42

WhatsApp naštve spoustu uživatelů. Aplikace zavádí novinky, kterým se léta vyhýbala

Kategorie:
Zahraničí
Uložit Uložené
WhatsApp naštve spoustu uživatelů. Aplikace zavádí novinky, kterým se léta vyhýbala
Zdroj: Unsplash/volně k užití

Kromě reklam přibudou také prémiové kanály s exkluzivním obsahem.

Společnost Meta poprvé umožní zobrazování reklam ve WhatsApp, nejpopulárnější chatovací aplikaci na světě s více než 3 miliardami aktivních uživatelů měsíčně. Reklamy se budou zobrazovat výhradně mezi statusy a nebudou zasahovat do soukromých konverzací.

O novince informoval deník Financial Times.

Zavedení reklamy je reakcí na zájem více než 200 milionů podniků, které aplikaci aktivně používají. Podle viceprezidenta pro obchodní komunikaci Nikily Srinivasana chce WhatsApp také zachovat soukromí uživatelů – pokud někdo nepoužívá statusovou sekci, reklamy se mu nebudou zobrazovat.

Přibydou také placené kanály

Kromě reklam plánuje WhatsApp zavést také placené kanály s prémiovým obsahem, které si budou moci uživatelé předplatit. To umožní menším firmám a značkám zvýšit viditelnost svých kanálů.

Ačkoli se WhatsApp reklamám brání již řadu let, ještě v roce 2023 vedení zavedení reklamy popíral a spoluzakladatel Brian Acton razil heslo: „Žádné reklamy! Žádné hry! Žádné triky!"; nyní Meta tvrdí, že se jí podařilo najít rovnováhu mezi monetizací a ochranou soukromí.

14. května 2023 v 11:00 Čas čtení 3:55 Mark Zuckerberg slaví 39. narozeniny. Jaký bere plat a proč zabil kozu laserem? Tohle je 6 zajímavostí, které možná nevíš Mark Zuckerberg slaví 39. narozeniny. Jaký bere plat a proč zabil kozu laserem? Tohle je 6 zajímavostí, které možná nevíš

Společnost také ujišťuje, že samotné zprávy, hovory nebo statusy zůstávají šifrované. Cílení reklamy bude založeno pouze na základních údajích, jako je poloha, jazyk zařízení nebo interakce s veřejným obsahem.

WhatsApp
Zdroj: Unsplash/Dimitri Karastelev/na voľné použitie
Domů
Sdílet
Diskuse