Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Refresher News Česko
Otevřít v aplikaci RNews
Stáhnout
X
Veronika Dlesková
26. srpna 2023 17:00
Čas čtení 0:39

Lidé za obsah na OnlyFans loni utratili 125 miliard korun

Kategorie:
Zahraničí
Uložit Uložené
Lidé za obsah na OnlyFans loni utratili 125 miliard korun
Zdroj: True Images/Alamy

Uživatelé na platformě OnlyFans utratili v loňském roce za převážně erotický obsah 5,6 miliardy amerických dolarů. To je o 16 procent více než v roce 2021.

OnlyFans je platforma, na které tvůrci zveřejňují obsah určený výhradně pro své předplatitele. Stránku využívají především tvůrci pornografického obsahu, vyskytují se na ní ale i například hudebníci nebo odborníci na fyzickou kondici. 

V loňském roce lidé na platformě utratili 5,6 miliardy amerických dolarů, tedy v přepočtu kolem 125 miliard korun. To je o 16 procent více než v roce 2021, kdy OnlyFans vykázalo zisky ve výši bezmála 4,5 miliardy dolarů. Informuje o tom Variety.

11. března 2023 15:00 Čas čtení 7:14 Inked Dory: Na Onlyfans modelky se lidé dívají skrz prsty, o sexu je třeba mluvit otevřeně (Rozhovor) Inked Dory: Na Onlyfans modelky se lidé dívají skrz prsty, o sexu je třeba mluvit otevřeně (Rozhovor)

Podle webu Complex tvůrcům zůstalo asi 80 procent z celkových zisků. Majitel platformy OnlyFans, Leonid Radvinsky, si za loňský rok odnesl v dividendách 338 milionů amerických dolarů (více než 7,5 miliardy korun). 

Během loňska vzrostl počet uživatelů platformy o 27 procent na bezmála 239 milionů. Počet tvůrců se pak zvýšil o 47 procent na 3,2 milionu. „Firma počítá s tím, že její dlouhodobý závazek ‚tvůrci na prvním místě‘ a poskytování nejbezpečnější sociální platformy pomůže trvání růstu tržeb, ziskovosti a povědomí o značce i v budoucích letech,“ uvedla firma ve výroční zprávě. 

Domů
Sdílet
Diskuse