Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Ilona Hobzová
1. dubna 2024 v 15:30
Čas čtení 0:51

Google usnadní nakupování oblečení, do testu zapojí umělou inteligenci

Kategorie:
Česko
Uložit Uložené
Google usnadní nakupování oblečení, do testu zapojí umělou inteligenci
Zdroj: Flickr/Nenad Stojkovic/volně k užití

Konkrétně platforma usnadní on-line výběr oblečení.

Výběr oblečení přes internet nebývá vždycky jednoduchou záležitostí. Vybraný kousek se nedá vyzkoušet podobně jako v prodejně, uvedená velikost se navíc může v mnoha případech lišit. Google se nyní pokusí on-line nakupování zjednodušit.

31. března 2024 v 9:53 Čas čtení 0:36 Saharský prach zahalil Česko. Smogová situace platí na většině území Saharský prach zahalil Česko. Smogová situace platí na většině území

Podle serveru MediaGuru představil balík nových funkcí, pomoci by měla také umělá inteligence. „Dvacet procent z vyhledávaných dotazů, které se týkají nákupu oblečení, obsahuje pět a více slov. To znamená, že lidé často mají v hlavě velmi konkrétní představu vytouženého zboží,“ citoval web slova Seana Scotta, který má v Googlu na starost nákupní sekci. O novinkách informoval na blogu Google.

V experimentálním projektu Search Generative Experience (SGE) umožní lidem, kteří se do něj přihlásili, nechat si obrázek vysněného kousku oblečení vytvořit. Podle toho si pak sami vyhledají reálné oblečení, které se s jejich představou shoduje nejvíce.

Další funkcí bude „swajpování“, které znáš z Tinderu. „Tenhle princip třídění teď uplatňuje i Google s cílem přiblížit se vylučovací metodou ideálu, který spotřebitel hledá. Aplikace nabízí novou sekci, která na základě hledaných klíčových slov začne nabízet konkrétní produkty (například ‚tričko s límečkem‘) a konzument pak jenom dává najevo, jak je s výběrem spokojen,“ popisuje MediaGuru.

30. března 2024 v 11:50 Čas čtení 0:34 Volvo vyrobilo svůj poslední vůz s dieselovým motorem. Gigant přechází na elektromobily Volvo vyrobilo svůj poslední vůz s dieselovým motorem. Gigant přechází na elektromobily

A jak chce Google vyřešit dilema, zda člověku bude vybraný kousek sedět? Umožní mu nechat si ukázat, jak kousek, který si vybral, vypadá na modelech a modelkách různých velikostí a tvarů.

Domů
Sdílet
Diskuse