Nové reklamy se budou zobrazovat nejprve divákům, kteří sledují YouTube na svých televizorech.
Společnost Google plánuje zavést nový reklamní experiment. Uživatelům se po pozastavení obsahu začnou zobrazovat reklamy, informuje AndroidAuthority.
Společnost tento experiment vyzkoušela v některých regionech již v loňském roce. Philipp Schindler ze společnosti Google tvrdí, že tyto reklamy přinášejí pozitivní výsledky. Společnost může po inzerentech požadovat vyšší ceny.
„V prvním čtvrtletí jsme zaznamenali slibné výsledky po zavedení pilotního programu reklam při pozastavení videa na televizorech připojených k internetu, což je nový nepřerušovaný reklamní formát, který se zobrazuje, když uživatelé pozastaví obsah,“ uvedl Schindler.
Zatím není jisté, kdy novinka dorazí do Česka. Jisté je, že jako první si ji vyzkouší ti, kteří sledují YouTube na chytrých televizorech. Zatím nebylo oznámeno, zda bude nový formát reklamy zaveden také v mobilní aplikaci.