Firma Columbia Sportswear odhalila svou marketingovou kampaň, která jde až na samotné hranice lidských možností.
Společnost, která se specializuje na outdoorové oblečení přišla s unikátní nabídkou pojmenovanou Expedition Impossible. Pokud se ti podaří zachytit fotku ze samotného okraje světa, dostaneš všechny peníze, kterými disponuje firma. Tedy okolo 70 miliard korun.
Výzvou naráží na přesvědčené plochozemce, které vybízí k velké akci. Pravidla jsou jednoduchá. Stačí najít okraj Země, vyfotit propast za ním a poslat fotografii společnosti Columbia. Výherce získá kompletní majetek společnosti v hodnotě přibližně 3 miliard dolarů, což je v přepočtu asi 70 miliard korun.
Okraj světa Columbia definuje jako viditelný konec naší planety, který může vypadat jako pád do prázdna, propastná díra nebo mraky táhnoucí se do nekonečna.
Columbia se rozhodla změnit svou marketingovou strategii a tohle je její začátek. Kampaň je součástí většího projektu firmy s názvem Engineered for Whatever.
Lidé na to hned reagovali na sociálních sítích. Tak jako vše, mělo to pozitivní i negativní ohlasy. Jeden z lidí například upozornil, že značka vědomě nabádá lidi k vyklánění se přes okraj, což může končit tragédií.