Let United Airlines směřující z Houstonu do Amsterodamu musel nouzově přistát v Chicagu. Důvodem byl neukázněný cestující v business třídě, jenž ztropil scénu, údajně proto, že neměli jídlo, které chtěl.
Let byl přerušen po zhruba dvou hodinách. Piloti museli nad Chicagem kroužit, aby spotřebovali dostatek paliva a letadlo mohlo bezpečně přistát, uvádí s odkazem na portál Flightradar24 server Guardian.
Posádka v interní komunikaci ohlásila první, nejnižší stupeň ohrožení kvůli nezvladatelnému cestujícímu. „Let United z Mezinárodního letiště George Bushe do Amsterodamu byl odkloněn na letiště O'Hare a bezpečně přistál, důvodem byla výtržnost. Ostraha vyčkala u odletové brány a odvedla cestujícího z paluby,“ uvedla společnost. Letadlo nakonec v Nizozemsku přistálo o tři hodiny později, než bylo původně v plánu.
I když není jasné, kvůli jakému jídlu se pasažér rozčílil, cestující v business třídě mají obvykle na výběr ze tří hlavních jídel a během letu mají k dispozici další menší jídla.
Letecká společnost United Airlines však čelí kritice, že se její palubní strava nevrátila ke standardu, kterého dosahovala před pandemií koronaviru. Společnost navíc loni oznámila, že zvyšuje cenu za sedadlo v business třídě.