Francouzský obchodní řetězec se sportovními potřebami Decathlon zveřejnil novou vizuální identitu, jejíž součástí je nové logo i motto.
Jak informuje web Médiář.cz, firma se novou strategií zavazuje k udržitelnosti, zlepšení zákaznického servisu a celkové modernizaci. Nové motto Move People Through the Wonders of Sport má zase vyjadřovat, že sport hraje důležitou roli na cestě ke zdravější a šťastnější společnosti.
„Svět kolem nás se mění a inovace a technologie se vyvíjejí rychlostí světla. Pro někoho to může být až znepokojující, vyvolává to stres a tlak,“ komentuje představení nové vizuální identity obchodu Barbara Martin Coppola, CEO Decathlonu. Nová identita společnosti podle ní pomůže lidem po celém světě „zažít zázraky sportu“.
Decathlon v Česku provozuje 25 prodejen, jejichž podoba se bude měnit postupně. Nová vizuální identita je však již patrná v aktuálně probíhající jarní kampani. Zákazníci se mohou těšit také na nové uspořádání prodejen, lepší viditelnost produktů či nové digitální obrazovky. S přesným plánováním zásob a sortimentu zase pomohou algoritmy umělé inteligence.