Hlavní čeští operátoři se kvůli letošním záplavám rozhodli umožnit svým zákazníkům čerpat neomezená data, aby mohli být v kontaktu se svými blízkými.
T-Mobile
Zřejmě „neštědřeji“ se v době povodní zachoval operátor T-Mobile, který všem svým zákazníkům až do úterý aktivoval neomezená data a volání. Nabídka se týká jak paušálních tarifů, tak i majitelů předplacených karet.
„Neomezené hlasové i datové služby plošně aktivujeme všem zákazníkům (segmenty B2C – prepaid i postpaid, B2B a VSE) i zákazníkům značek Kaktus, Mobil.cz a innogy Mobil. Mimořádné řešení bude automaticky postupně aktivováno od nedělních 18:00 po dobu největší krize, prozatím do úterních večerních hodin,“ uvedla pro server Mobilmania.cz tisková mluvčí T-Mobilu Patricie Šedivá.
O2
Konkurenční O2 se rozhodlo svoji nabídku cíleně soustředit na obyvatele lokalit, které jsou povodněmi dotčeny. Tamní zákazníci tak dostanou neomezená mobilní data, nikoli však neomezené volání. „O aktivaci všechny dotčené zákazníky informujeme vždy SMS zprávou,“ uvedla tisková mluvčí O2 Veronika Zachariášová.
Vodafone
O mimořádné nabídce informoval v neděli večer prostřednictvím SMS zprávy své zákazníky také Vodafone, který až do 19. září aktivoval všem svým zákazníkům s paušálním tarifem neomezená data. To se však netýká lidí s předplacenou kartou, kteří dostali navíc pouze 1 GB dat.
„Kontakt s rodinou a přáteli je v náročných časech důležitý. Chceme naše zákazníky a zákaznice podpořit, a proto ke všem měsíčním tarifům, které ještě nejsou datově neomezené, dáváme zdarma neomezená data na příští dny,“ vysvětluje mluvčí Vodafone Violeta Lucaová.