Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej REFRESHER+ jen za 25 Kč
Barbora Fábryová
31. října 2023 7:35
Čas čtení 0:40

Facebook a Instagram zavádějí nové předplatné. Odhalily ceny, za které budeš mít sociální sítě bez reklam

Kategorie:
Zahraničí
Uložit Uložené

Předplatným se Meta snaží podřídit Evropské unii.

Společnost Meta nabízí uživatelům Instagramu a Facebooku možnost měsíčního předplatného. Pokud zákazník zaplatí, bude mít své sociální sítě zcela bez reklam, informuje Meta na svém oficiálním blogu.

Předplatné bude stát v přepočtu 245 korun měsíčně pro web a 320 korun pro aplikace pro iOS a Android. Předplatné se bude vztahovat na všechny účty, které jsou propojeny s Facebookem v Centru uživatelských účtů, a to až do 1. března 2024. Od 1. března však bude každý další účet nově zpoplatněn částkou 148, respektive 198 korun.

Nový poplatek za předplatné zavedla společnost Meta, aby vyhověla regulační politice Evropské unie. Ta v současné době kontroluje, jak společnosti nakládají s osobními údaji uživatelů a využívají je k cílení reklamy.

Anketa:
Platil*a bys za Facebook a Instagram, abys je měl*a bez reklam?
Jo, přijde mi to jako super nápad.
Klidně, ale ne tolik peněz.
V žádném případě, reklamy mi tolik nevadí. 
Jo, přijde mi to jako super nápad.
3 %
Klidně, ale ne tolik peněz.
22 %
V žádném případě, reklamy mi tolik nevadí. 
75 %

Bezplatná verze zůstává

Pokud se uživatel rozhodne nezakoupit si verzi bez reklam, může své sociální sítě používat jako dosud. „Pokud se rozhodnete nadále používat naše produkty zdarma, vaše zkušenosti zůstanou stejné – a tyto zkušenosti budou i nadále podporovány nástroji a nastaveními, které jsme vytvořili, aby lidé mohli kontrolovat své reklamy,“ uvádí se v příspěvku na blogu.

Facebook
Zdroj: Piqsels/na voľné použitie
Domů
Sdílet
Diskuse